6 października 2010

Wybory samorządowe

Zbliżają się wybory samorządowe, w których wybierzemy przyszłość na następne cztery lata. Chciałbym, abyście Państwo rozważyli moją kandydaturę na stanowisko Burmistrza Miasta i Gminy Pobiedziska.
Nazywam się Maciej Sytek i jestem kandydatem rekomendowanym przez Platformę Obywatelską.
Wielu z Państwa zna mnie z mojej działalności społecznej na terenie naszej gminy.
Utworzenie Rady Organizacji Pozarządowych Gminy Pobiedziska, której jestem przewodniczącym, ForumPobiedziska.pl czy też akcja charytatywna „Świąteczna Paczka od Sąsiada” w Biskupicach i Jerzykowie to tylko niektóre z moich działań na terenie naszej gminy.
Jestem menadżerem z wieloletnim doświadczeniem i trenerem biznesu. Współpracowałem i szkoliłem zarządy największych firm w Polsce, a także urzędników Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i samorządów. Za najważniejsze uważam skuteczne i profesjonalne zarządzanie sferą publiczną. W Polsce te gminy, które stosują profesjonalne narzędzia zarządzania i menadżerskie podejście, osiągają największe sukcesy.
Mam głębokie przekonanie, że profesjonalizm burmistrza oraz współpraca z mieszkańcami i ich zaangażowanie spowodują, że Pobiedziska staną się jedną z najważniejszych gmin w powiecie poznańskim i jedną z najlepszych gmin w województwie. W rozmowie z Prezydentem Poznania Ryszardem Grobelnym usłyszałem, że mamy ogromny potencjał. Chciałbym ten potencjał uruchomić.
Nie roszczę sobie prawa do krytykowania moich konkurentów, obecnych i byłych władz gminy. Chciałbym wierzyć, że działali z najlepszymi intencjami dla dobra nas wszystkich. Jednocześnie chcę podkreślić, że mam inną wizję rozwoju gminy Pobiedziska.
Moje hasło wyborcze „Czas usłyszeć ludzi” inspirowane jest rozmowami z Państwem. Chcę słuchać – to Wasze potrzeby, a nie ambicje władzy mają być najważniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz