10 października 2010

Klucz do sukcesu

Żeby być dobrym burmistrzem, nie wystarczy tylko mieć przekonanie, że jest się najlepszym czy niezastąpionym. Na pewno trzeba posiadać wiedzę i umiejętności. Mieć świetny zespół współpracowników, dobrze przygotowanych radnych i poparcie mieszkańców.
Mam wiedzę i umiejętności. Wierzę, że w urzędzie gminy pracuje wielu dobrze przygotowanych urzędników, potrzebujących dobrego szefa.
Zebrałem grupę wspaniałych ludzi, którzy są kandydatami na radnych z mojej listy. Jestem przekonany, że także mieszkańcy wybiorą moją wizję gminy. Inaczej bym nie kandydował. :-)
Dobrze przygotowany burmistrz, znakomici radni, doskonali urzędnicy. Czy to wystarczy? Wiem, że potrzebny jest jeszcze jeden element, który zapewni sukces gminie Pobiedziska. Tym elementem jest otoczenie poza gminą. Otoczenie, które często trzyma klucze do sukcesu. W powiecie poznańskim jest 17 gmin i każda chce jak najwięcej dla siebie. Aby być skutecznym w tej walce, trzeba posiadać kontakty z tymi, którzy decydują w powiecie, w województwie, w kraju. Skuteczny lobbing na rzecz naszej gminy opiera się na osobistych kontaktach i byciu w zespole. Jestem w zespole Platformy Obywatelskiej. Jej przedstawiciele pełnią najważniejsze funkcje samorządowe w Wielkopolsce. Zadeklarowali wsparcie i pomoc i zamierzam z tego skorzystać dla sukcesu naszej gminy.

1 komentarz:

  1. Imponuja mi ludzie, którzy próbują coś osiągnąć, realizują swą pasję jednocześnie służac współobywatelom. W sprawowaniu władzy najważniejsze jest poczucie służby wzgledem wszystkich ludzi gminy - naszej małej ojczyzny. To zasoby ludzkie tej gminy pozwolą osiagnąć sukces lub ponieść porażkę. Władza burmistrza to przede wszystkim umiejętność wykorzystania zasobów zarówno ludzkich jak i materialnuch gminy dla wspólnej korzyści. Powiązania partyjne bywają często hamulcem w realizacji często przyziemnych zadań. Rzadzą się innymi prawami. Polskę czeka rewolucja samorządowa gdzie powiązania partyjne będą miały drugorzędne znaczenie. Jesteśmy tu i teraz. To jest nasza ziemia nasz kraj i my decydujemy.


    Głos Ludu

    OdpowiedzUsuń