10 listopada 2010

11 listopada

Jutro 11 listopada Dzień Niepodległości i jednocześnie urodziny św. Marcina. Dopadnie nas rogalowe szaleństwo. Wspaniale, że w Wielkopolsce obchodzi się Dzień Niepodległości na wesoło, objadając się pysznymi świętomarcińskimi rogalami. Dzisiaj odwiedzałem mieszkańców Kociałkowej Górki. Bardzo dobre spotkania, dużo rozmów z ludźmi. Rozmowy o tym, co zostało lub nie zostało zrobione. I duża nadzieja w ludziach, że ktoś wreszcie zainteresuje się ich potrzebami. A potrzeb tych jest całe mnóstwo. Wczorajszy i przedwczorajszy dzień były także bardzo intensywne. Wszyscy kandydaci na burmistrza otrzymali od Stowarzyszenia Przedsiębiorców w Pobiedziskach zaproszenie do udziału w debacie. Był to raczej rodzaj wywiadu z kandydatem, który nagrano i zostanie zaprezentowany w internecie. Prowadzący zadawał pytania dotyczące trzech obszarów życia w gminie Pobiedziska. W poniedziałek ustalono zasady na spotkaniu poprowadzonym przez Pana Krzysztofa Chmiela. Nagrania odbyły się o 10,00 11,00 12,00. Ja wylosowałem godzinę 11,00. Zostaną one pokazane w piątek na stronie Stowarzyszenia Przedsiębiorców. Sam jestem ciekaw, jak wypadły. Dobrze się stało, że możemy zaprezentować się w obiektywny sposób. I dobrze, że wszyscy kandydaci zgodzili się na taką formułę prezentacji.

10 komentarzy:

  1. Wspaniale, że w internecie pojawią się wszyscy kandydaci. Myślę, że to dobra forma dotarcia do wyborcy. Cieszę się, że Pan Podsada zdecydował się na taki rodzaj debaty. Z tego co wiem nie jest wspaniałym mówcą, lecz dobrze, że się przełamał i zgodził. Umiejętność przemawiania to oczywiście atut, lecz wielu wspaniałych ludzi nie czuje się pewnie podczas publicznych występów. Mam nadzieję, że skończy się agresywna wojna na blogach(chodzi mi o komentarze pod wypowiedziami Pana Sytka i Pana Wojdanowicza). Te spory nie mają ani końca, ani sensu. Zamiast awanturować się na blogach powinniśmy cieszyć się tym co wydarzyło się w naszej gminie. Dzisiaj oprócz opisanego przez Pana święta narodowego - Święta Niepodległości mamy małe święto w gminie. Chodzi mi o otwarcie hali sportowej. Myślę, że określenie hala to trochę za mało. Właśnie niedawno wróciłem z tejże imprezy. Wywarła na mnie nie lada wrażenie. Oprócz Pana Podsady widziałem także Pana Wojdanowicza. Jestem zadowolony z faktu,że w tym dniu kandydaci postanowili wspólnie cieszyć się nowo otwartym obiektem. Umiejętność odłożenia kampanii wyborczej na bok bardzo mi zaimponowała. Wspaniały obiekt, wspaniałe występy i pokazy. Oprócz niezwykłych ludzi - sportowców, mamy teraz także niezwykły obiekt. Taki obiekt to nasza wizytówka, tym możemy chwalić się na forum innych gmin. Powiem szczerze, że chyba tak szybko dzisiaj nie zasnę. Masa pozytywnych wrażeń. Jestem pozytywnie zaskoczony. Niech nikt nie narzeka na koszty, na to że czegoś nie ma czy jest nie takie jak chciał. Dla mnie narzekanie na taki budynek to grzech. Oby długo służył mieszkańcom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowny Panie
    Również widziałem Pana Wojdanowicza na hali i miałem przyjemność z nim rozmawiać.Wiem,że nie znalazł się tam przypadkowo. Wspólnie z żoną cierpliwie czekali na występ siatkarzy z klasy sportowej w Pobiedziskach.W tej drużynie gra ich syn.Myślę,że cierpliwość wielu była wystawiona na wielką próbę /wielu zrezygnowało,bo mecz odbył się dopiero po ponad 3 godzinach od momentu otwarcia obiektu/.Pozdrawiam i mimo wszystko dobrych snów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka jest strona Stowarzyszenia Przedsiębiorców Pobiedzisk? Pozdrawiam! Darek

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Macieju
    Trzeba było do tych gożdzików wręczanych dzisiaj ,dołączyć paczkę rajstop, jak za KOMUNY.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jakie to poniżające.. brać ludzi na wręczanie goździków.. brrrr...komuna w pełnej rozciągłości sie przypomina.. ojjj wstyd.. ale czego się nie zrobi dla ciepłej posadki..żadna forma poniżania sie niestraszna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na hali zauważyłem nawet p. Sytka, miło, że dziś wszyscy wspólnie się cieszyli, długo takiej okazji nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie Pan Sytek będzie się kojarzył z czasami Edwarda Gierka.Panie Sytek, był to kiepski i tani chwyt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie jesteście okropni. Nic Wam się nie podoba. Jak nic nie dają- źle, a jak coś dadzą jeszcze gorzej.
    Dla mnie gest P. Sytka jest OK i oby tak o nas myślał po wyborach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gest gestowi nierówny.Ten ,który zprezentował wczoraj Pan Sytek ,wielu kojarzy się z KOMUNĄ/i słusznie/.Dlaczego mamy nie wyrazać swojego zdania-mnie osobiście to rozbawiło / przeniosłam się w lata 70-te ,i tyle/.Czego to ludzie nie zrobią dla władzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widzę jak po wyborach będą o nas myśleć hahaha..to sa chwyty rodem z Kurskiego "Ciemny lud to kupi". Dam goździki i jestem debeściak..tylko ludzie nieinteligentni mogą żyć ułudą, że to dar tak ot sobie z serca..to precyzyjna, tania, chłodna kalkulacja..nie dajmy z siebie robić prościuchów idących na tanie gesty, a po wyborach kopniętych w tyłek.

    OdpowiedzUsuń